niedziela, 25 kwietnia 2010

Moje wyszperane znaleziska...

Uwielbiammmmmmmm szperać w ciuchlandach, czasem można wyszukać naprawdę ciekawe "perełeczki". Tak też było z moją ostatnią wyprawą "na łowy" :)

Najpierw zobaczyłam kolor - nieziemsko morski, z daleka już mi się spodobał. Podeszłam bliżej i moim oczom ukazała się nieco zniszczona, stara jak świat mała walizka :) Zakochałam się w niej od razu, już wiedziałam co w niej schowam - moje szyciowe szpargały!

Oto moja wymarzona walizeczka w stylu vintage!



...moje najlepsze na świecie plakietki "PMS - Punish Men Severly"
oraz "Life Is Too Short To Dance With Ugly Men" :)

Wypchane po brzegi wnętrze walizki: stare koronki, tkaniny,
puszka z częściami do maszyny do szycia, szpulki itp, itd...
Mmmmmmmm kocham ten kolor! :)

Zamek - szkoda tylko, że nie mam kluczyka...


Jednak na tym "moje łowy" się jeszcze nie skończyły!!!
Znalazłam jeszcze boski talerzyk:


oraz kwiatowo - groszkową kosmetyczkę, mmmmmmm :)
No... już się nie mogę doczekać kiedy znowu wyruszę w poszukiwaniu takich "perełeczek" :)

64 komentarze:

  1. Boska ta walizeczka - niesamowite znalezisko. Jeśli chodzi o talerzyk i kosmetyczkę to aż smutno się robi jak można było porzucić takie skarby. Nieziemskie łowy!! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Walizka jak znalazl na takie wlasnie rzeczy, ktore sa potrzebne ale nie zawsze wiadomo gdzie je schowac, a kolor rzeczywiscie boski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa udane polowanie!!, walizka cudnej urody, UWIELBIAM WALIZY!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie fajne rzeczy udało Ci się wyszperac!
    szczególnie ta walizeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszkowanie po ciuchlandach wprost uwielbiam!!Właśnie przez te "perełeczki":))
    Rarytasy "upolowałaś" do pozazdroszczena!!
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cukierki i jakie slodkie. To bicie serca, to podniecenie i szzescie jak uda sie znalezc cos rewelacyjnego jest niesamowite! A jeszcze gorsze uczucie jak takie cudwnosci sa w innych rekach. Ruszaj kobieto na podboj...;)))) i super sie ciesze, ze bierzesz udzial w moim giveaway, juz piec osob, jupiii!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łowy baaardzo udane! Mi też się dzisiaj poszczęściło:)
    Kolor walizki cudny! mam torbę w takim kolorze i bardzo ją lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie łowy a walizki to pewnie wszystkie Ci zazdroszczą :) Ja również :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdobycze,walizeczka i jej zawartość do pozazdroszczenia :)

    Ja również uwielbiam buszować w lupach,zawsze można tam znalezć coś ciekawego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. och! świetna ta walizka!!chyba odwiedzę u siebie takie sklepy :d może trafie też na takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale cudo! I jak super je zagospodarowałaś :) Chyba też pójdę poszperać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobycze. Talerzyk i kosmetyczka mnie oczarowały! Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzież to można znaleźć takie perełki, zdradzisz swój tajemny adres? Elle

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba na nowo zacznę łazić 'na ciuchy' :))))
    Muszę tylko w tym durnym mieście znaleźć gdzie som i w drogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale skarby!!!!!!
    PIĘKNE!!!!!

    podzielam zamiłaowanie do szperactwa :)))oj luuuubię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Znaleziska rzeczywiście fenomenalne, moim faworytem jest zdecydowanie morska walizeczka. Szczególnie z takim bogatym wnętrzem :)Wygląda po prostu pięknie. Choć przyznam, że reszta też wcale nie gorsza. Gratuluję udanych połowów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ożesz Farciaro Jedna!!!! Ta walizka jest obłędna!!
    Reszta zresztą też.
    To się nazywa mieć szczęście do perełek :))

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ło matko boskie boskie boskie!! Najbardziej of course waliza, ale wszystko jest super! Talerzyk i kosmetyczka... Aż mi się zachciało na lumpowe łowy wyruszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne znaleziska :)

    Szkoda, że u mnie na 'wsi' na ciucholandach nie ma takich piękności :|

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, gdzie Ty polujesz?! Cuda!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Aj, cichutko zazdraszczam - nie potrafię w gmatwaninie ciuchów wyłowić takich perełek :)
    Polowanie bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz co? zabiorę ci ją! ta walizkę!!! :))) śliczności! :))) i inne znaleziska super! :)))
    Jak mało kobiecie potrzeba do radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne! w moich ciuchlandach okolicznych takich boskosci nie uswiadczysz, ech...trudno

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!
    Ta torba i reszta zdobyczy są po prostu BOSKIE! Gdzie Ty mieszkasz, że masz TAKIE ciucholandy w zasięgu ręki?! REWELACJA! (:

    OdpowiedzUsuń
  25. ja przeważnie szperam i znajduję ciuchy :) Twoje znaleziska powaliły mnie na kolana totalnie :D mój najlepszy łup to była kurtka motocyklowa skórzana z frędzlami za 10zł :D oczywiście nosi ją mój chłopak. Lubię takie szperanie, ponieważ rzeczy tam są zawsze niepowtarzalne i raczej dobre gatunkowo, nierzadko o wiele lepsze niż w drogich sklepach :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! marzy mi się walizeczka na moje szpargały.Poluję na allegro,ale niestety licytacje sięgają zenitu moim zdaniem

    cudne skarby!

    OdpowiedzUsuń
  27. Prawdziwe skarby wyszperałaś!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie wiem, no ja normalnie nie wiem jak ty to znalazlas, tyle laze po tych ciuchlandach i raz na ruski rok znajduje cos dla siebie - oczywiscie z ubran bo o jakis superekstra walizkach to nawet nie mowie.. ;p no pozazdroscic! ;d piekna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Już Ci zazdroszczę tych lumpeksów! :) Ja często wynajduję świetne ubrania albo zasłony za grosze, ale kosmetyczka? walizka? ojjj...

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie cudeńka!!! Kolor walizki powalający!!! Fajny ciucholandzik masz w okolicy. Szkoda, że u mnie w mieście takich skarbów nie można odnaleźć...

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie! Podziwiam po pierwsze wyszukane szpargały ale najbardziej to Twoje zbiory! Wszystko tak ładnie się komponuje. Czerwony i turkus i groszki, każde z osobna i wszystkie razem piękne :) pozazdrościć takiej kolekcji. No i gdzie można takie cuda odnaleźć, albo ja źle szukam, albo u nas w Łodzi nie chcą takich cudów dawać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ udane łowy !
    Absolutnie uwielbiam ciuchlandy :D i szperactwo-grzebactwo.
    Ciuchlandy dają niesamowite pole do popisu: wyszukujesz przedmioty którym nie tylko dajesz drugą szansę ale często drugie/lepsze życie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ania, ale czad no mówiłaś że u ciebie świetne ciuchlandy ale takie perełki!! no muszę do ciebie wpaść jak najszybciej! ale kolor walizeczki pogłębia nutkę zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ten turkus wspaniały, no i wszystkie skarby które włożyłaś do tej walizki..ach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta walizeczka jest OBŁĘDNA!!!!!!kolor przecudny! kocham ten kolor i tą twoją walizkę :D
    reszta zdobyczy też do pozazdroszczenia!
    pozdrawiam w zachwycie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale łowy- zazdrościć tylko:) cudne, a walizka to mega rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale łowy! Pozazdrościć, że znalazły tak wspaniały nowy domek:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Waliza superowa a jeśli chodzi o secondhandy to ubóstwiam je za to ze nigdy się nie spodziewam co z nich przyniosę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! A gdzie są takie fajne lumpeksy??? Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudności! Chyba zaraz polecę na rundkę po szkaciarniach, a nuż i mnie się coś takiego trafi?:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ojej takie znalezisko to nie byle co
    aż zazdroszczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. zainspirowałaś mnie - idę na podbój wyspy skarbów! :)dzięki:*:*^^

    OdpowiedzUsuń
  43. Udane łowy!! Cudna ta walizka, naprawdę Ci się poszczęściło... Szpermarkety to kopalnia skarbów :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow aleś się obłowiła. Gratuluję zakupów. Wszystkie przydasie rewelacyjne. Też nie mogłabym się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  45. O ranyści jakie CUDA !!!! Jeju mało z krzesła nie spadałam !!!! Jak Ja Ci Kochana zazdroszczę !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniałe łowy! Wszystko mi się podoba i zazdroszczę...
    A walizeczka nie była czasem schowkiem na adapter?

    OdpowiedzUsuń
  47. Takie znalezisko to prawdziwa perełka, gratuluję! :):)

    OdpowiedzUsuń
  48. Aniu! przepiękne skarby wyszperałaś ;) aż zazdrość chwyta ;P ale i aranżacja i zdjęcia piękne :) cudnie walizeczkę urządziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  49. Boskie! Wszystko! Gratuluję szczęścia w poszukiwaniach. Sama lubię pogrzebać, ale takie cudowności mi się niestety nie trafiają. A w walizce się również zakochałam, jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  50. Fantastyczna walizka!!! Też szaleję za turkusami. No i zawartość walizki też godna uwagi, co znaczy, że zabieram i walizkę i zawartość!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. ależ ci tej walizeczki zazdroszczę!

    _______
    www.klimatycznywroclaw.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Walizeczki zazdroszcze!!!jest rewelacyjna!!!Od takich sklepikow można się uzależnić- wiem z doświadczenia :-)))

    OdpowiedzUsuń
  53. jaki myśliwy takie łowy :D
    obłędne rzeczy wyszperałaś
    a ten serduszkowy motyw na talerzyku powala :)
    o walizce nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. ale walizka!! o mamo, dawno mi sie nic tak nie podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super te Twoje skarby!!!Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz dziewczyno farta- takie łowy!
    A jaki aranż walizeczki- fiu fiu!
    Pozdrawiam i następnych równie owocnych życzę!

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję talentu szperaczego!
    Też uwielbiam szmateksy!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje znaleziska spowodowały, że się rozchorowałam!!! cuda wynalazłaś No nie mogę uwierzyć :) szczęściara z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. aaale bombowe perełki z odłowu :)
    ja też czasem śmigam na łowy... ale zazwyczaj jednak portfel krzyczy "NIEEEEEEEEE!!!!!!! NIE ODDAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" i wychodzę tylko z jedną rzeczą, zostawiajac kolejne 3 cuda... :/
    dlatego też staram się zaglądać jak najrzadziej, żeby nie żałować :p

    walizka jest śliczna... czytając o "zniszczonej" spodziewałam się czegoś zupełnie innego :)

    a ileż skarbów mieści, musi być pokaźnych rozmiarów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna walizeczka. A jaka piękna i kolorowa zawartość. Aż miło się na takie rzeczy patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  61. AAA! świetna ta waliza! A taki kolor to mój ulubiony!

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham takie cudeńka.Ktoś ich się pozbył,ale one dzieki temu dostały nową szansę,nowe życie.Bardzo oryginalny pomysł z zastosowaniem walizeczki.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło :)